Monday, August 10, 2009

给我的鱼的话

给我的鱼的话^^
好想念你哦!为什么没有好好照顾自己呀?竟然给我生病了!
不要让我担心啦。。。ok!嗯,生病既就是要吃药咯!像我。。。哈哈!药好像成为我的好朋友!还没有当pharmacist已经跟药成为好朋友了!有时很担心咯!吃药吃到我的immune system大概是很差吧!haizzz…真是惨!
不知道你在那里过的好不好!有时候我们需要改变自己来adapt新的生活环境!如果可以选择,真的很希望我们可以在一起读书!至少在压力中我们可以互相帮忙,互相鼓励,互相加油!或许至少你不会觉得lonely n isolated or even alienated……有时候人要改变,不是一朝一夕的事情!需要机会和时机。。。天时地利人和!^^ 我真的希望可以帮你!可是却无能为力……

真的希望你的大学生活可以多姿多彩,有很多很多朋友,有很多很多美好的回忆!不要再过以前的生活了!也不知道要怎样帮助你!跟你在不同地方读书,或许会是我一辈子的遗憾。。。真的咯!一直很希望我们可以有共同朋友。。。现在却。。。haizzzzzzzzz~真的是很遗憾!也不知道要怎样填补这些遗憾!希望下次可以介绍我的朋友给你认识哦!呵呵~
希望你可以开开心心的度过你的大学生活!好好enjoy跟朋友在一起的时光!有时,或许要sosialise一点!要别人100%接受你真的很难!但是至少尽你所能,好好对待身边的每一个人!你对别人好,别人也会对你好!ok!
Dear….加油吧!5年的日子,不要白过。。。好好享受,好好enjoy,好好生活!虽然不能一直呆在你身边,但是,希望你可以开开心心的留下5年美好的回忆!!!

我爱你!^^
你的猫^^

1 comment:

  1. Hehe!! Im really happy to recieve a special blog written just for me by u:) Yeah!!! Really happy to hav somone care bout me so much... Even though we cant c each other face to face, but i can feel ur existance around me, pulling me back up when i took a fall, placing a smile on my face when im not in a good mood... You such a good person n i couldnt ask for anything more:) You enlighten my life and make it much more colourful and interesting!!! Hehe:) What you always tell me is so true... I really got to do somthing with the current me... I cant just cintinue on this passive and overprotective life... What i wan is you... Need to do some changes so i can meet you more easily... For now, i sound like i very reluctant to meet u right?? Hehe:p Pai se la, but i oso feel the same way too!!! And i think its totally wrong!!! I must really be a bit more zhu dong... How do you say that in english ah?? Haha!! Anyway, i think its my lousy attitude... Somtimes i hate myself so much oso... But 1 thing's for sure, is that i really really want to meet you oso!!! That feeling is just like yours, if not, more than yours... I think i almost forgotten how you look like when you eat... Haha!!! Er, last but not least, still the same thing, i wan you, i wan you!!! Penang here i come!!! Hehe:) For the very special person in my heart...

    ReplyDelete